Psycholog, terapeuta integracji sensorycznej II stopnia (certyfikat PSTIS nr 2993).
Od wielu lat współpracuję z placówkami edukacyjnymi i terapeutycznymi w Warszawie (przedszkole integracyjne, szkoła integracyjna, przychodnie fizjoterapeutyczne) prowadząc diagnozę i terapię integracji sensorycznej. Mam doświadczenie przede wszystkim w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Za najważniejsze w mojej pracy uważam nawiązywanie i pogłębianie opartej na zaufaniu relacji z dzieckiem, ponieważ jest ona fundamentem każdego procesu edukacyjnego czy terapeutycznego.
Moje zainteresowania pozazawodowe to historia współczesna, literatura i sport, szczególnie turystyka górska i narciarstwo. Lubię czytać książki oraz aktywnie spędzać czas poza miastem, najchętniej z mężem i córkami. “Akumulatory” ładuję podczas kontaktu w przyrodą – kocham Puszczę Białowieską i Tatry.
Wykształcenie:
- Uniwersytet SWPS, Warszawa, Psychologia Kliniczna Dziecka (studia magisterskie)
- Wyższa Szkoła Rehabilitacji, Warszawa, Podejście sensoryczne w diagnozie i terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju (studia podyplomowe)
Kursy i szkolenia:
- Kurs integracji sensorycznej I i II stopnia, Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej
- Kurs kwalifikacji pedagogicznych, Międzywydziałowe Studium Pedagogiczne Uniwersytet SWPS
- Sensory defensiveness: a comprehensive treatment approach, Tracy Murnan Stackhouse, Julia Wilbarger, Sensational Kids, Kildare, Ireland
- Diagnoza procesów integracji sensoryczej – kurs dla certyfikowanych terapeutów SI, Fundacja na rzecz Dzieci z Autyzmem i Innymi Dysfunkcjami OKNO
- Stymulacja przedsionkowa z włączaniem pracy systemu wzrokowego i słuchowego – kurs dla certyfikowanych terapeutów SI, Fundacja na rzecz Dzieci z Autyzmem i Innymi Dysfunkcjami OKNO
- Ocena modulacji sensorycznej, SINET Małgorzata Karga
- Sensibaby Intro: wrażliwe niemowlę a zaburzenia sensoryczne, SINET Małgorzata Karga
- Dieta Sensoryczna, szkolenie III stopnia PSTIS
- Dziecko z wadą postawy w terapii sensomotorycznej, Gelma-Reh
- Wprowadzenie do terapii zaburzeń modulacji sensorycznej: STEPSI – narzędzie do efektywnego rozumowania klinicznego, Tracy Muran Sackhause, Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej
- Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej, Zbigniew Przyrowski Sensum Mobile
- Spektrum Autyzmu w Teorii Integracjii Sensorycznej, Zbigniew Przyrowski Sensum Mobile
- Pomysły Terapeutyczne na terapię i usprawnianie zmysłów dziecka z wieloraką głęboką niepełnosprawnością, Fundacja Promyk Słońca
- Integracja międzypółkulowa – dziecko w równowadze, Centrum Diagnozy i Terapii Psychologiczno Pedagogicznej
- Kurs instruktorski masażu Shantala, Polska Szkoła Masażu Shantala
- Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne – poziom I, Centrum Wspierania Rozwoju i Osobowości
- Idiopatyczne chodzenie na palcach, Animus Medica sc
- Opiniowanie psychologiczno-pedagogiczne,Ośrodek Szkoleń Psychologicznych i Pedagogicznych
- Terapia Poznawczo – Behawioralna Dzieci i Młodzieży, Centrum CBT
- Autyzm – małe dziecko, duża sprawa. Diagnoza, terapia, wsparcie rodziny, Fundacja Synapsis
- Profil Psychoedukacyjny PEP-R, Fundacja Synapsis
- Spostrzeganie form i wymiarów – figury geometryczne płaskie i przestrzenne. Sensoryczny materiał geometryczny dla dzieci na pierwszym poziomie edukacji montessoriańskiej: 3 – 6 lat, Siłownia Montessori
- Stosowanie i interpretacja Dziecięcej Skali Rozwojowej, Pracownia Testów Psychologicznych
- Stosowanie i interpretacja Skali Inteligencji i Rozwoju IDS, Pracownia Testów Psychologicznych
- Diagnosta w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym,Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych