Wykształcenie akademickie:
Terapeuta Integracji sensorycznej
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie –
- Kierunek: Pedagogika ogólna – Zarządzanie w oświacie (magisterskie);
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie –
- Kierunek: Pedagogika ogólna, specjalna – wychowanie przedszkolne oraz pedagogika
- niepełnosprawnych intelektualnie (licencjat).
Kursy:
- Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej – Terapeuta Integracji
- Sensorycznej;
- ProCentrum – Terapeuta Terapii Ręki.
- Szkolenia:
- “Mali właściciele wielkich mózgów. O neurobiologii wczesnego dzieciństwa”;
- eduakcja.
- „Jak nauczyć dziecko z zaburzeniami rozwoju przegrywania, czekania, dzielenia się,
- dialogu?” – Fundacja Pomoc Autyzm;
- „Echolalia – przegląd badań”, Fundacja Scolaris;
- „Komunikacja alternatywna i wspomagająca”, AAC szkolenia komunikacja
- alternatywna i wspomagająca;
- „Przetwarzanie słuchowe”, Edupoint;
- „Neofobia i wybiórczość żywieniowa dzieci”, EduPoint;
- „Nazywanie świata. Odimienna metoda nauki czytania”, NODN Supernauczyciel;
- „Techniki aktywizujące myślenie dziecka – TOC”, MSCDN;
- „Program Erasmus +, Edukacja Szkolna”, Stowarzyszenie MORENA.
Webinary:
- „Dziecko z obniżonym posturalnym napięciem mięśniowym – sposoby i program
- oddziaływań terapeutycznych”, Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji
- Sensorycznej;;
- “Wprowadzenie do zagadnień diety sensorycznej”, Polskie Stowarzyszenie
- Terapeutów Integracji Sensorycznej;;
- „Jak pracować z Genibotem w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej”, Uczymy
- Dzieci Programować.
Warsztaty:
- „Kształtowanie gotowości do czytania i pisania u dzieci w wieku przedszkolnym”,
- WCIES;
- „Dziecko w grupie rówieśniczej – kompetencje społeczno-emocjonalne”, MSCDN;
- „ABC współpracy z rodzicami w przedszkolu”, KLANZA;
- „Zabawy muzyczno-ruchowe. Wykorzystanie koncepcji C. Orffa”, WCIES;
- „Wybrane elementy kinezjologicznego systemu kształcenia i terapii Edukacji przez
- ruch Doroty Dziamskiej”, KLANZA;
- „Inspiracje muzyczne z wykorzystaniem alternatywnych metod pracy”, Agencja
- Piccolo;
- „Zabawy i ćwiczenia stymulujące rozwój dziecka”, WCIES;
- „Praca indywidualna z dzieckiem”, WCIES;
- „Baśnie, bajki i bajeczki – terapia baśnią”, WCIES;
- „Praktyczne wykorzystanie metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne”,
- WCIES;
- „Profilaktyka zachowań agresywnych w wieku przedszkolnym i młodszoszkolnym”,
- WCIES;
- „Chronimy dzieci” – cykliczne warsztaty, Fundacja Dzieci Niczyje.
Konferencje naukowe:
- „Modulacja sensoryczna – neurobiologiczny proces od narodzin do starości”, Polskie
- Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej;
- „Dyspraksja i zaburzenia posturalne w diagnozie i terapii integracji sensorycznej”,
- Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej;;
- „Wspomaganie rozwoju poznawczego dziecka w wieku 3-6 lat w kontekście Nowej
- Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego i Edukacji Wczesnoszkolnej”,
- Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli;
- „Wspomaganie dzieci w wieku 6-7 lat w rozwoju umiejętności poznawczych w
- kontekście Nowej Podstawy Wychowania Przedszkolnego i Edukacji
- Wczesnoszkolnej”, Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli;
- „Dialog Motywacyjny i ochrona danych osobowych – teoria i praktyka”;
- „Robot w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej”, Uczymy Dzieci Programować.