Wykształcenia akademickie:
Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny, Kierunek Edukacja początkowa i wczesnoszkolna ( licencjat);
Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny, Kierunek Pedagogika ogólna (magisterskie)
Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny, Kierunek Wspomaganie dzieci z problemami rozwojowymi (podyplomowe 2 letnie)
Wydział Nauk Medycznych Wyższej Szkoły Mazowieckiej, Kierunek Teoria integracji sensorycznej w diagnozie i terapii dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi (2 letnie)
Kursy/szkolenia
- Dysleksja. Podstawy diagnozy i terapii w praktyce. Funkcje słuchowe, wzrokowe, czytanie, dysortografia.
- Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu.
- Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka – badania przesiewowe kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu i innych zaburzeń rozwojowych małego dziecka.
- Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne.
- Blisko, nie za blisko – praca terapeutyczna z dzieckiem w zakresie SI w duchu RB.
- Objaw zaburzeń sensorycznych: wzrok, słuch, dotyk.
- Metoda Carole Sutton.
- Trening umiejętności społecznych (TUS) dla dzieci nieśmiałych, nadpobudliwych w tym ADHD, dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i dla dzieci ze spektrum autyzmu.
- Wprowadzenie do neurodydaktyki. Podstawy wykorzystania neurodydaktyki i neuropsychologii w edukacji.
- Pedagogika Montessori.
- Wprowadzenie dziecka w świat pisma – odimienna nauki czytania wg Ireny Majchrzak.
- Zastosowanie metody Carla Orffa w pracy z dziećmi część I i II.
- Szkoła dla rodziców i wychowawców w oparciu o koncepcję Thomasa Gordona “Wychowanie bez porażek” oraz metody A. Faber i E. Mazlish “Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać aby dzieci do nas mówiły”.
- Grywalizacja i gamifikacja jako narzędzie pracy nauczyciela. Ruszamy w eduroomową przygodę z uczniami.
- Metody integracyjne w pracy z grupą – wprowadzenie do pedagogiki zabawy.
- Kurs wychowawcy kolonijnego i kierownika wycieczek szkolnych.
- Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwa informacji w codziennej pracy nauczyciela wraz z Kontrolą Zarządczą.
- Narkotyki i nowe substancje psychoaktywne.
Konferencje
II ogólnopolski kongres terapeutów integracji sensorycznej. „Diagnoza i metody terapii zaburzeń przetwarzania sensorycznego. Klasyfikacja zaburzeń przetwarzania sensorycznego według L. J. Miller, Strategie sensoryczne, metody wspomagające.”
Jubileuszowa Konferencja SINET w Warszawie “Trudności w nauce, a funkcjonowanie sensomotoryczne”
VII Bemowskie Forum Oświatowe ” Przemoc, agresja i zapobieganie problemom wychowawczym w szkole”.
IX Bemowskie Forum Oświatowe ” Agresja i przemoc w środkach masowego przekazu wobec współczesnych problemów wychowania”.
Konferencja „Integracja dla edukacji –Organizacja Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej w przedszkolu i w szkole, metody i formy wsparcia” V edycja, Organizator: firma „Moje Bambino”.
Konferencja “Pokazać – Przekazać” 2019 Centrum Nauki Kopernik – Nieustające pytanie o sens szkoły.
Konferencja “Pokazać – Przekazać” 2021 Centrum Nauki Kopernik – Jakie postawy wobec nauki i wiedzy naukowej kształtuje szkoła? Jak rozmawiać, o aktualnych badaniach i ich zastosowaniach?